måndag, januari 12, 2009

En ny termin...

har nu börjat. Jag vill passa på att hälsa er alla hjärtligt välkomna tillbaka från ett, förhoppningsvis, riktigt härligt jullov!

Själv kom jag i lördags hem från en tvåveckors tripp på Gran Canaria med mycket sol och bad! Jag och min sambo passade också på att gifta oss på resan och jag kommer därför hem med ett par extra bokstäver i mitt namn och heter nu Anneli Hallbjörk Ahl. Så om ni undrar varför namnet ändras på hemsidan, skyltar m.m. vet ni nu varför. Och varför ha ett träslag i namnet när man kan ha två...? :)

Jag hoppas se er alla riktigt mycket i biblioteket nu i vår! Kom gärna med frågor, synpunkter, förslag och inköpstips så ska jag försöka hjälpa er på bästa sätt!

2 kommentarer:

Amanda sa...

grattis till giftemålet ! :)

Bibliotekarien bloggar sa...

Tack! :)
Hälsningar/Anneli